Όροι Χρήσης
Πώς μπορώ να ψωνίσω;
Mπορείτε να αγοράσετε προϊόντα από το κεντρικό μενού κατηγορίες-υποκατηγορίες στην αρχική σελίδα. Μετακινώντας το ποντίκι σας πάνω στην κατηγορία, εμφανίζεται η κατηγορία με τις υποκατηγορίες της, όπου ο επισκέπτης μπορεί να δει όλα τα προϊόντα.
Εναλλακτικά, μπορείτε να επιλέξτε να αγοράσετε προϊόντα απευθείας από την περιοχή προέλευσης του προϊόντος, μέσα από τις προτεινόμενες συνταγές και από τις έτοιμες επιλογές καλαθιών.
Πώς μπορώ να πληρώσω;
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιονδήποτε από τους παρακάτω τρόπους πληρωμής για να πληρώσετε την παραγγελία σας.
Mastercard Credit, Mastercard Debit, Visa Credit, Visa Debit, Visa Electron, American Express, PayPal.
Τα προσωπικά δεδομένα που αφορούν την πληρωμή σας δεν αποθηκεύονται στα αρχεία της ιστοσελίδας μας, αλλά συνδέονται απευθείας με την τράπεζα. Όλοι οι κάτοχοι πιστωτικών και χρεωστικών καρτών υπόκεινται σε επαλήθευση από τον εκδότη της κάρτας ή μέσω της υπηρεσίας Paypal.
Το προϊόν που θέλω έχει εξαντληθεί. Πότε θα είναι πάλι διαθέσιμο;
Σε περίπτωση που έχετε ήδη παραγγείλει και το προϊόν έχει εξαντληθεί, θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας, ώστε να σας ενημερώσουμε για τυχόν καθυστέρηση ή να σας αποστείλουμε ένα παρόμοιο προϊόν της επιλογής σας. Εάν έχετε οποιαδήποτε απορία ή θέλετε περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Τμήμα Υποστήριξης Πελατών.
Τρόπος αποστολής και κόστος
Τα προϊόντα που φέρουν την ένδειξη «Διαθέσιμο» αποστέλλονται σε 3-5 εργάσιμες μέρες από την μέρα της παραγγελίας (εφόσον η παραγγελία έχει γίνει μέχρι τις 13:00 το απόγευμα) με Εταιρεία Courier. Τα μη αμέσως διαθέσιμα προϊόντα αποστέλλονται μόλις καταστούν διαθέσιμα.
Για παραγγελίες εντός Ελλάδας οι αποστολές γίνονται με την courier της Speedex το μεταφορικό κόστος είναι στα 5€ για παραγγελίες έως 30€, ενώ είναι δωρεάν από εκεί και πάνω μόνο για την Ελλάδα. Στην Κύπρο οι αποστολές γίνονται με την courier της ACS και το μεταφορικό κόστος είναι ανάλογο με το συνολικό βάρος. Στην υπόλοιπη Ευρώπη οι αποστολές γίνονται με την DHL όπου και πάλι το μεταφορικό κόστος είναι ανάλογο του συνολικού βάρους.
Η πληρωμή με αντικαταβολή είναι διαθέσιμη μόνο στην Ελλάδα με σταθερή χρέωση ανεξαρτήτως κόστους παραγγελίας στα 2,99€.
* Στις δυσπρόσιτες περιοχές, οι πελάτες θα παραλαμβάνουν το προϊόν από το κοντινότερο σημείο εξυπηρέτησης της Speedex.
Για οποιαδήποτε καθυστέρηση στη παραλαβή της παραγγελίας σας παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να να διευθετήσουμε το όποιο πρόβλημα προκύψει.
Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, σας αποστέλλεται αυτόματα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενημέρωσης περί της λήψης και καταχώρισης της παραγγελίας σας, όπου θα αναγράφονται αναλυτικά όλα τα στοιχεία της παραγγελίας σας.
Τρόποι Πληρωμής
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, σας παρέχουμε τους παρακάτω τρόπους πληρωμής για την παραγγελίας σας:
Πιστωτική κάρτα
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την πληρωμή με απόλυτη ασφάλεια και εχεμύθεια χρησιμοποιώντας μια Visa / Mastercard, εύκολα και γρήγορα.
Τα στοιχεία της κάρτας εισάγονται απ' ευθείας στην ηλεκτρονική σελίδα της Viva Payments.
Ο αριθμός της πιστωτικής σας κάρτας και κανένα άλλο στοιχείο της κάρτας σας (CCV2, ημερομηνία λήξης, κλπ) δεν κρατείται στις βάσεις δεδομένων μας για ευνόητους λόγους ασφαλείας.
Η εκκαθάριση γίνεται αυτόματα όταν επιλέγεται η Πιστωτική Κάρτα ως τρόπος αποστολής και η παραγγελία σας αρχίζει να εκτελείται άμεσα.
Με αντικαταβολή
Στην παραγγελία με αντικαταβολή εφαρμόζεται επιπλέον χρέωση 2,00€ ανά αποστολή.
Μέσω Paypal
Η εκκαθάριση γίνεται αυτόματα όταν επιλέγεται το PayPal ως τρόπος πληρωμής και η παραγγελία σας αρχίζει να εκτελείται άμεσα.
Έχω λάβει ένα ελαττωματικό προϊόν
Μόλις ανακαλύψετε ένα ελαττωματικό προϊόν, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας, αναφέροντας τον αριθμό της παραγγελίας σας, το όνομα και τον κωδικό του ελαττωματικού προϊόντος, καθώς και μια περιγραφή της βλάβης.
Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας εντός 4 ωρών και θα σας στείλουμε την επόμενη εργάσιμη ημέρα το αντίστοιχο προϊόν αντικατάστασης, με δική μας επιβάρυνση τα έξοδα αποστολής.
Λείπει προϊόν από την παραγγελία μου
Στην περίπτωση που δεν έχετε λάβει όλα τα προϊόντα της παραγγελίας σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα με το Τμήμα Υποστήριξης Πελατών μέσω της ενότητας Επικοινωνήστε μαζί μας, έχοντας διαθέσιμα τα παρακάτω στοιχεία:
Τον αριθμό παραγγελίας σας
Την αξία της παραγγελίας σας
Τα στοιχεία πληρωμής της παραγγελίας σας
Έλαβα άλλο προϊόν από αυτό που παρήγγειλα
Aν βρείτε άλλο προϊόν από αυτό που παραγγείλατε, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε άμεσα με το Τμήμα Υποστήριξης Πελατών μας μέσω της ενότητας Επικοινωνήστε μαζί μας, αναφέροντας τον αριθμό της παραγγελίας σας, το όνομα και τον κωδικό του προϊόντος.
Ακύρωση Παραγγελίας
Για οποιαδήποτε ακύρωση παραγγελίας (ολική ή μερική) θα πρέπει να στείλετε e-mail στο [email protected] ή να καλέσετε στο τηλέφωνο 2221116484 για να μιλήσετε με κάποιον εκπρόσωπο του Superb Foods. Η δυνατότητα αυτή παρέχεται πριν από την στιγμή που θα σας ενημερώσουμε για την παράδοση της παραγγελίας σας στον μεταφορέα μέσω email.
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
1. Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω του www.superfoods.gr διέπονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό δίκαιο, που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν.2251/1994), που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις.
2. Η επιχείρηση σας ενημερώνει ότι, για την καλύτερη και πληρέστερη εξυπηρέτηση σας μέσω των υπηρεσιών που σας προσφέρουμε στην διαδικτυακή μας πύλη, επεξεργάζεται τα προσωπικά σας δεδομένα, βάσει του Ν.2472/1997 και των σχετικών τροποποιήσεων του και με βάση τα παρακάτω: Μας δίνετε μόνο τα στοιχεία που είναι απαραίτητα για την ομαλή ολοκλήρωση της αγοράς. Πιο συγκεκριμένα τα απαραίτητα στοιχεία για κάθε συναλλαγή είναι: το ονοματεπώνυμό σας, ένα τηλέφωνο,μία διεύθυνση κατοικίας (οδός, πόλη, ταχυδρομικός κώδικας), διεύθυνση αποστολής της παραγγελίας και τύπο παραστατικού (απόδειξη, τιμολόγιο). Παράλληλα, ζητάμε εθελοντικά κάποια στοιχεία όπως: αριθμό κινητού τηλεφώνου (στην περίπτωση που χρειαζόμαστε να επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας), αριθμό fax και επάγγελμα. Δεδομένα παραστατικού: Στην περίπτωση έκδοσης τιμολογίου χρειαζόμαστε το όνομα της επιχείρησης, Α.Φ.Μ., Δ.Ο.Υ που ανήκει, επάγγελμα, διεύθυνση της έδρας της και τηλέφωνο επικοινωνίας. Κατά τα λοιπά ο κάθε επισκέπτης μπορεί να περιηγηθεί στο ηλεκτρονικό κατάστημά μας χωρίς να δώσει οποιαδήποτε προσωπική πληροφορία. Θα χρειαστούμε τα προσωπικά δεδομένα σας (το e-mail σας και ένα password) μόνο όταν προχωρήσετε σε παραγγελία προϊόντων ή καταλόγων. Συνοπτικά, ζητάμε τόσες μόνο πληροφορίες όσες μας χρειάζονται ώστε να επιτύχουμε το στόχο μας ήτοι τη συνεπή παράδοση των προϊόντων που παραγγείλατε, ασφαλή πληρωμή της παραγγελίας σας και την ουσιαστική εξυπηρέτησή σας ώστε μένοντας ικανοποιημένοι να μας επιλέξετε ξανά για τις αγορές σας.
3. Χρησιμοποιούμε τα δεδομένα που μας έχετε εμπιστευτεί για να σας προσφέρουμε μια ουσιαστική εξυπηρέτηση:
• Για να παραδίδουμε στο χώρο σας παραγγελίες που έχετε προμηθευτεί online.
• Για να μπορείτε να επιβεβαιώνετε τις παραγγελίες σας.
• Για να μπορούμε να απαντήσουμε σε πιθανές ερωτήσεις και έρευνές σας.
• Για να σας στέλνουμε ειδικές προσφορές και ενημερώσεις.
4. Σε καμία περίπτωση δεν διακινούμε προσωπικά σας στοιχεία σε τρίτους (άρθρο 11ν. 2472/1997) Σε καμία περίπτωση δεν πουλάμε ή ενοικιάζουμε προσωπικά σας δεδομένα σε τρίτους. Τα στοιχεία αυτά χρησιμοποιούνται αποκλειστικά από εμάς για να βελτιώνουμε συνεχώς την εξυπηρέτησή σας. Εξαίρεση στη δέσμευση αυτή είναι η περίπτωση που οι συγκεκριμένες πληροφορίες ζητηθούν με δικαστική απόφαση από τις αρμόδιες Αρχές του Κράτους.